skola sporta sporticus

Letnji kamp, treći dan
20. jun 2014.

Danas je divan sunčani dan. Deca su već odradila ranojutarnji trening, doručkovala i odavno su na plaži u svojim redovnim aktivnostima.

Ovako je izgledao treći dan letnjeg kampa škole sporta Sporticus:

Eksplozivno jutro uz sprinteve na pesku, a maratonski doručak u 8:30, jer treba se pripremiti i za slano, i za slatko, i brojne šolje običnog i čokoladnog mleka. :)

Raspremanje soba i neočekivano ocenjivanje za pojedinačnu urednost kofera i kreveta, ali i za ukupnu ocenu po sobama...

Spremamo se i pravac plaža. Kupanjac i uživancija uz odbojku na pesku i ragbi, pravljenje skulptura od peska, džungle na pesku, plovidba u gumenim čamcima... Međutim, iako smo se od ranog jutra nadali da neće biti pogoršanja vremena, ružni oblaci su nam prekinuli sportsku zabavu i morali smo ranije da se uputimo ka kampu. Srećom smo pobegli pre nego što je pljusnulo.

Nevreme se nastavilo i posle ručka u 13h, pa smo se odmarali i družili na smenu, onako kako je kiša diktirala ritam – malo u kućicama, pa malo napolju, ponovo u kućicama... Bezbroj puta danas postavljeno pitanje: "A treneru, je li danas idemo na bazen ili plažu?", je sasvim dovoljna poruka da je raspoloženje na nivou. Na žalost, vreme do kraja dana nije dozvolilo tu vrstu aktivnosti.

Popodnevna žurkica sa drugarima iz kampa, u slavu sunca koje je počinjalo da se promalja.

Brza večera u 20h i uživanje u poslednjim zracima sunca za taj dan.

Oni koji su još imali snage (malci su pospali i pre nego što im glave dodirnule jastuk :) ) su se priključili limbo plesu, zumbi, đuskanju slobodnim stilom, igricama sa kojima se po prvi put srećemo (ali su deca zdušno učestvovala), sve proprativši samoinicijativnim i ničim izazvanim "busanjem" i razvijanjem srpske i klupske zastave.

Povečerje u 22h. I mada dan nije bio onakav kako smo planirali i priželjkivali, ispostavilo se da je bio vrlo sadržajan – desetak minuta nakon gašenja svetala, u Sporticusovim bungalovima su utihnuli šaputanje i pritajeni smeh, zavladala je potpuna tišina.

Veliki pozdrav iz Alexandra kampa,

Letnji kamperski tim

Fotografije sa kampa možete pogledati ovde, a video zapise ovde.

Sve vesti

Postojeći komentari

Administrator
20. jun
Kupanjac, druženje, uživancija. Pa ovo je najbolji kamp na svetu :)

Ostavite komentar

Vaš komentar će biti objavljen nakon odobrenja od strane administratora.
Vaša E - mail adresa neće biti objavljena.